Välkommen till min hörna !

fredag 26 mars 2010

Helg! :)

Jag älskar verkligen helgen!! Har haft en tung vecka på posten plus att det har varit massa saker att packa upp här hemma.. Men nu äntligen är det helg:)Imorron ska jag sova lääänge! På söndag ska vi till ikea och shoppa:) Jag trivs så otroligt bra i den nya lägenheten. Om inte annat att bara bo i hudik är underbart! Många har sån panik att dom måste flytta till sthlm eller nån annan stans, även jag har tänkt så. Men varför flytta om man trivs. Fast jag har ju bott i Söderhamn i nästan två år så jag kom ju en bit hemifrån ett tag. Men nu längtade jag hem till glada hudik ;) Nu väntar jag på att Miche ska komma hem så att vi får äta nån god mat.




Jag önskar att min pappa fortfarande fanns kvar så att man kunna få lite svar :´( <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar